OPĆI UVJETI DOSTAVE I PREUZIMANJA PAKETA
Isporuka paketa vrši se dostavom na adresu putem dostavne službe.
Brzina dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom većih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke.
Iznos poštarine za Hrvatsku iznosi 30,00 kn (+PDV). Za otoke koji nisu povezani mostom naplaćuje se dodatnih 35,00 kn (+PDV).
Izračun iznosa poštarine za narudžbe izvan Hrvatske dostupan je u procesu kupovine, po odabiru proizvoda ili u tablici Cijene dostave.
Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje se na prvi sljedeći radni dan.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna vanjska oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
UVJETI POVRATA, REKLAMACIJE I ZAMJENE
Ako niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punoga plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).
Svi proizvodi koji se vraćaju moraju biti nekorišteni i neotvoreni u originalnom pakiranju.
Trošak dostave do našega skladišta za proizvode koje vraćate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosi Auro Oleum. Za povrate nekorištenih i neotvorenih proizvoda molimo da nas prethodno kontaktirate na telefon: 091/7940-683 ili e-mail: auro.oleum@gmail.com.
NAPOMENE
Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni.
Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji je potrebno izvršiti povrat sredstava.
Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana, tj. nakon što zaprimimo proizvod.
Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran za prikladno pakiranje proizvoda u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
Povrat robe je potrebno izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora. Više o pravu na jednostrani raskid ugovora i ostalim uvjetima saznajte u našim Uvjetima poslovanja.
OŠTEĆENJA U DOSTAVI, KRIVI I NEISPRAVNI PROIZVODI
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučenoga ili neispravnog proizvoda (tvornička greška), molimo vas da nam se obratite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije nastojat ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Auro Oleum j.d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda.
IZJAVA O DOSTAVI I SLANJU PAKETA
Većina paketa poslanih od strane Auro Oleum.hr dostavlja se putem dostavne službe DPD. Djelatnici Auro Oleum j.d.o.o. se trude kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Auro Oleum.hr se ni u jednom trenutku ne može smatrati odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanoga dostavnom službom ili nečime na što nema utjecaj.